
دولت سلطان محمد خوارزمشاهی به دلیل جنگ و دشمنی با حاکم قدرتمند بغداد و اتکا به بخش خاصی از جامعه تحت حکومت خود موجبات نارضایتی روز افزون از حکومت را فراهم نمودند مقتدر ترین حاکم خوارزمشاهیان سلطان محمد بود که وسعت حکومت و قدرت وی در بالاترین حد این سلسله قرار داشت. سلطان محمد حکومت قراختائیان را سرنگون و هم زمان با قدرت گرفتن چنگیزخان مغول هم مرز مغولان شد. سلطان محمد با قطع رابطه با مرکز حکومت اس نداي هم وطن...
ما را در سایت نداي هم وطن دنبال میکنید
برچسب: اضمهلال,ایران,تکبر,طایفه,گرایی,تعامل, نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 5:42